Wednesday, November 1, 2006

lalalalalalalalalala

hey...hi hi..entah pesal aku ni nak tulis dalam bm..boleh campur campur bahasa kan woo jeh?? kalau boleh..dapat la kite semua ni belajar korean ke japanese ke..tau pun tamil..mana mana pun la..harap cadangan aku ni diterima..o ye...woo jeh kite ada masalah skit..woo jeh tak leh on9 lagi..telekom kate kene tunggu bih kurang 2 minggu untuk semua internet line kembali normel..
oki..habis pasal woo jeh..skrang tentang rosie kite yg bijak lagi comel..kesian budak ni..sakit perut samapi *bluek!!*...kesian kesian..harap harap dah baik skrang...tadi aku tanye rosi pesal sakit..die tu kate makan terlampau banyak tahi..tahi die kot..hahaha...tapi aku dengar kate..tahi rosi tu hijau..betul ke?? reply soalan aku ni ya?? jadi..kau org ni rest baik baik..senang sakit tau..
oki..skrang andie pule..la andie..pesal dgn kau ni..cam la kite tak tau kau suke sangat kat budak tu..buat lebih je post kau tu..lebih lebih paham?? pas tu kau tak tulis nama kau kat bawa pule..post yg sebelum tu pun tak tulis name..pesal la andie...ish..keco je..oki oki..skrang aku kate baik baik..aku tau kau suke sangat kat laki u tu..tapi kite tak nak tau..paham??
aku agak malas nak tulis tentang aku ni..macam takde apa apa yg berlaku pun..tapi esok kene lari..rasenye aku tak nak pergi la..kau orang lari je la...aku tak nak datang..malas..nak tidur..jadi srang aku ni nak gi mandi dan tidur terus..agak lewat..tak nak basuh rambut la..tata budak budak cantik.. 'manis mimpi'

andie..aku bukan nak jadi harsh la..tapi jgn terpesona sangat dgn die..nak pun..jgn lebih kat sini..

jo yee

2 comments:

onlia, woo jeh, rosie, babi foo and woo jeh 2 =) said...

i can smeeeelllll ur hair from hereeeee hahaha it stinks! ew

rosie

onlia, woo jeh, rosie, babi foo and woo jeh 2 =) said...

haha. its my turn now. coimg after rosie's comp. i hate telekom!!!!!!! boycott them pleaseeeeee! or write a petition!!!! arghhhhhH!!! no internet for two weeks is like two weeks without food/water. prolly worse den that. helP me

ps: she rampas my com (rosie)

yeah right!
joanne


ShoutMix chat widget